2013. május 20., hétfő - Bernát, Felícia

Család & barátok cikkek

A felolvasás, az óvoda és az omega-3 növeli a babák intelligenciáját

halolaj

A felolvasás, az omega-3 zsírsavak, illetve az óvoda hatékonyan és bizonyítottan növeli a kisgyerekek intelligenciaszintjét (IQ). Amerikai kutatók több mint hetven tanulmányt vizsgáltak át olyan módszerek után kutatva, amelyek bizonyíthatóan növelik az óvodás korú gyermekek IQ-ját. Három igazán hatásos … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok | Hozzászólások: Legyél Te az első!

A családi körben étkező gyerekek között kevesebb lesz túlsúlyos

anya-gyerek-konyha

A rendezett körülmények között élő és rendszeresen családi körben étkező 10 év alatti gyerekeknek 50 százalékkal kisebb az esélyük az elhízásra egy magyar részvétellel végzett nemzetközi kutatás közelmúltban összesített eredményei szerint. Molnár Dénes orvosprofesszor, a Pécsi Tudományegyetem (PTE) gyermekklinikájának … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok, Életmód, Táplálkozás | Hozzászólások: Legyél Te az első!

Ha a férj jól kijön anyósával, tartós a frigy, ha a nej, akkor nem

anyos

Ha egy férj jól kijön anyósával, akkor 20 százalékkal nagyobb az esély, hogy tartós lesz a házassága, ha egy feleség van jóban az anyósával, akkor viszont 20 százalékkal kevesebb – erre a megállapításra jutottak amerikai kutatók, a Michigani Egyetem pszichológusai … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok | Hozzászólások: Legyél Te az első!

Hogyan éljük túl a karácsonyt?

karacsony

Prof. Dr. Bagdy Emőke az év utolsó Érzelmek Iskolájában az ünnepi időszakban felszínre bukkanó belső feszültségekről és az ebből adódó konfliktushelyzetek oldásáról beszélt.  A Független Pedagógiai Intézet szeminárium sorozatának évzáró előadásán a pszichológusnő felhívta a figyelmet arra, hogy a felhalmozódott … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok, Te, Te, Te | Hozzászólások: Legyél Te az első!

A testbeszéd többet árulhat el az érzelmekről, mint az arckifejezések

rossz kapcsolat

Az uralkodó elméletekkel ellentétben a testbeszéd többet árul el az intenzív érzelmekről, mint az arckifejezés – derül ki amerikai és izraeli kutatóknak a Science tudományos magazinban közzétett tanulmányából. A New York-i, a Princeton és a jeruzsálemi Héber Egyetem munkatársai … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok, Szerelem & szex | Hozzászólások: Legyél Te az első!

A horkolás a párkapcsolatot is veszélyezteti

horkolas

A horkolásnak nem csak az egészségromboló hatása ismert, de a párterápiában könnyen fény derülhet arra is, hogy akár a kapcsolatot is veszélyeztetheti. Gyimesi Andrea, az Oxygen Medical pszichológusa, szexuálterapeutája az okokról és a megoldási lehetőségekről beszélt. A tartós különalvás … Folytatás


Kategóriák: Betegség, Család & barátok, Életmód | Hozzászólások: Legyél Te az első!

…és újra villoghatnak a vakuk!

baratno

Messziről kiszúrom. Szinte semmit nem változott az elmúlt közel 7 év alatt. Talán kicsit határozottabbak a vonásai, de a szeme pont, mint akkor. Ahogy megszólal, számtalan emlék tódul elém, rekedt hangja, mély, határozott orgánuma senkivel nem összetéveszthetővé teszi, és a … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok | Hozzászólások: Legyél Te az első!

Barátnőből anya

baratnobol-anya

Sírós hang a telefon túlsó végén. A másodperc törtrésze alatt futnak át fejemen a lehetséges okok: már megint a pasival van valami, vagy a főnöke tartja fogságban, esetleg jesszus, egy karambol? Miközben gondolataim némán cikáznak, a hang addig nem ismert … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok | Hozzászólások: Legyél Te az első!

Számítógépező bölcsisek?

gyerekek-szgep

A gyermekek olvasási, számítógép-használati és televíziózási szokásairól készített online kutatás eredményei és iránytű a minőségi gyermekkönyvek kiválasztásához. Előbb vagy utóbb minden gyermekes család életében felmerülnek az olvasással, tévénézéssel, számítógépezéssel kapcsolatos kérdések: „Miből mennyit? Tiltsak? Ösztönözzek? Sugalmazzak?”   A gyermekek médiafogyasztási és … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok | Hozzászólások: Legyél Te az első!

Halolajat eszik a mama, ritkábban köhög a baba

baba-mama

Többszörösen telítetlen omega-3 zsírsav fogyasztása terhesség alatt azt eredményezte, hogy a megszületett csecsemők az első fél év során ritkábban mutatták megfázás tüneteit. Nemzetközi munkacsoport nagy figyelmet kivívó tanulmányát a Pediatrics gyermekgyógyászati szaklap legújabb száma közölte. A nemzetközileg elfogadott táplálkozási … Folytatás


Kategóriák: Család & barátok, Táplálkozás | Hozzászólások: Legyél Te az első!

Napi horoszkóp

kos

Ugye már jobban van? Nem is isszák olyan forrón azt a kását, mint amennyire Ön belelovalta magát. A mai megbeszélés alatt alkalma volt felsorolni az érveit és meggyőzte a hallgatóságot. Így is megmarad a feladat, de legalább olyan helyzetbe került, hogy Ön dönthet szabadon. A környezet reakciója nagy segítségére lehet a megoldásnál, ha nyitott szemmel kémleli, és hideg fejjel értelmezi a látottakat.

Facebook

Szavazás

Te hordasz narancssárgát?

Szavazás eredménye

Loading ... Loading ...

X