2014. április 20., vasárnap - Tivadar

Szerző: ricsajok.hu

nyomtatás

iwiw

facebook

Megosztás:



Edzésterv kezdő futóknak

Túlteng az energiád? Sokat gondolkoztál már azon, hogy elkezdj futni? Nem tudod, hogy kezdj hozz? Szeretnéd futással levezetni a felgyülemlett feszültséget? Fuss edzésterv szerint!

Hirdetés

Az állóképesség fejlesztésénél elengedhetetlen a fokozatosság, éppen ezért az edzésprogram ideje alatt célszerű lassan és egyenletesen növelni a futás intenzitását.

Az edzésterv 4 hetes és kezdő futóknak készült. Edzettségi szinttől függően választhatjuk meg a futás tempóját, az alábbi sebességeket figyelembe véve: lassabb tempójú futás: 8 km/h; futás: 10-12 km/h; dinamikus futás: 12-15 km/h.

Hasznos tanácsok az edzéshez

  • Minden edzés előtt melegíts be, és az edzés végén minden esetben nyújts
  • Ha még hatékonyabb szeretnél lenni, érdemes beruháznod egy pulzusmérő órára, amivel még eredményesebb lehetsz
  • Fontos tudni, hogy a rendszeres testmozgás mellett, figyelned kell az étrendedre is a hosszabb időtartamú terhelések miatt
  • Mindig legyen nálad minimum 0,75 l szénsavmentes ásványvíz
  • Kényelmes és megfelelő talpú futócipő választása elengedhetetlen
  • Ha jön a jó idő érdemes az edzéseidet inkább a szabadban végezned




BMI kalkulátor

kg
cm

Időjárás

Aktuális időjárás

időkép

Hőmérséklet: ° Szél:


Időjárás előrejelzés

időkép erősen felhős

Min.: °| Max.: °

Csapadék:

ma

időkép zápor

Min.: 6 °| Max.: 17 °

Csapadék: 2



Facebook

Partnereink

Hírgyűjtő Hírposta
Hírhányó

Szavazás

Mit csinálsz szabadidődben legszívesebben?

Szavazás eredménye

Loading ... Loading ...

X